1. Maak uw onderzoek


Onze oplossing voor het maken van enquêtes stelt u in staat uw enquête volledig aan uw kleuren aan te passen. Uw logo, uw imago, uw url... Uw klanten en leden zullen zich er thuis voelen.

Stel je vragen, stel de parameters in, en dat is het.

Bovendien kan het hele proces volledig worden geautomatiseerd, zodat de enquêtes aankomen op de verschillende sleutelmomenten in het verkoopproces van uw klant. Met InsurAdvice, zult u kostbare tijd besparen.





2. Verzamel, beheer en modereer uw klantenbeoordelingen


Een nieuw bericht ontvangen? Eén klik en u kunt er in recordtijd bij.

Of het nu negatief of positief is, u kunt het modereren, erop reageren, erop reageren en indien nodig contact opnemen met uw klant.

Verlies geen klanten meer, InsurAdvice laat u toe in te grijpen op elk moment, op het juiste moment!



3. Publiceer klanttevredenheid en beoordelingen op uw website en sociale netwerken



Pas uw feedback pagina aan. Toon ze op een sobere en statische manier op uw startpagina, of op een dynamische manier dankzij onze interactieve widgets.


Omdat klantentevredenheid onbetaalbaar is, schreeuw je het de wereld in.

Naast uw website kunt u ze ook gemakkelijk publiceren op Google of Facebook. InsurAdvice geeft u de sleutels tot uw e-reputatie, waarom niet?

Bekijk een rendering sheet